Monday 9 January 2012

satu kesilapan..

salam...hari ini aku da buat satu lg kesilapan dalam hidup aku...aku telah membuang sesuatu yang sangat berharga dalam hidup aku...sesuatu yang selama ini bersinar dan menerangi hidup aku yang dalam kegelapan...tetapi aku tidak pernah untuk menghargai nya...ia da byk membantu aku dalam perjalanan hidup aku...tapi,kenapa aku harus membiar ia pergi...berlalu...seperti senja melabuhkan tirainya...apakah telah aku lakukan??aku tidak perlu bertanya apa yang telah dia lakukan untuk aku...tetapi..aku yang harus tanya..apakah yang aku telah lakukan untuk dia...telah bnyak dosa aku lakukan pada nya...adakah dia maafkan aku...sungguh kejam apa yang aku lakukan padanya...membiarkan dia keseorangan sewaktu dia memerlukan seseorang....membiarkan dia menahan kesakitan...selama ini..disaat aku perlukan nya.....dia hadir..ibarat lilin yang membakar diri...menerangi hidup aku....tp dimana aku disaat dia memerlukan aku???kenapa aku tiada disaat dia perlukan aku....apakah dosa dia sehingga aku biarkan dia keseorangan....ya Allah...tolong la aku ya Allah..mengapa aku perlu meninggalkan nya...ya Allah..jika dia jodoh aku...berikanlah padaku ya Allah...aku akan menjaga amanatMu ini dengan sebaiknya...

No comments:

Post a Comment